Harmy tar över

Moahah! Gu va jag är duktig, (eller snarare är carro snäll) eftersom jag har tagit över tangentbordet och ska..blogga! Fast inte på mi egen blogg, I'm soo evil! :D
Jag är alltså hemma hos carro ifall ni inte listat ut det och terrar små barn på msn. Stackars unge. Jag lider med henne, den dumma tomtenissen. Ha ha ha. *naaat*
Nej jag brukar inte skriva såna här konstiga bloggar men idag är jag flummig, så varför inte? (a)


Idag har jag och Carofin vart i stan, där vi hämtade ut diggiloobiljetter efter att ha dampat på ticnet bådatvå. Emmie hjälpte till ;) haha. Sedan kollade vi runt lite å vandrade till gamla stan för att köpa en bok till nån som carro känner på scinece fiction bokhandeln^^. Intressant va? Inte.
Sedan åt vi, det var DYRT! Jag betalade -.- var ju dock skyldig carro pengar för tågbiljetter så de va väl lugnt. Sist men inte minst bar det av hit hem till henne där vihaar installerat digital box. Hör ni det?! HARMII HAR LYCKATS MED NÅGONTING TEKNISKT MODELL ELEKTRONISKT!!!! Omg. Chockerande.

Jag har angående ingenting skrivit MP med glittereyeliner på handen. Det är fint. Sötnosen brevid mig kan intyga. (annars får hon stryk) Nu flög tangentbordet i golvet :| Å imorgon åker carro! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! Vad sjutton ska JAG göra till den 4:e då? Hon är ju.. bäst finast och.. ja allt de där braiga som en människa kan vara :) <3 (Hon säger att jag stavar som en skåning nu -.-, MÅÅÅÅNS!)
Ingen kommer fatta ett skvatt av denna blogg. Men det gör inget!
Danny är ful btw. Tanken bara slog mig. Seriöst, han är verkligen ful! *skrattattack*

Puss och kram.. rullator! :D FOOOTLÖS IN MY HEART! Ps: The voice suger lika mkt som danny panny.

Kommentarer
Postat av: Harmii

Vad var jag hög på? :O

2007-12-29 @ 16:26:27
URL: http://harmiiparmii.blogg.se
Postat av: Carro

Det är ännu oklart älskling ;)

2007-12-29 @ 16:28:46
URL: http://caarrroo.blogg.se
Postat av: Harmii

Dig antagligen :D

2007-12-29 @ 17:30:48
URL: http://harmiiparmii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0