bra dag

precis som rubriken säger är detta en bra dag.^^ me like tisdagar. dom är bra. speciellt idag. moahaha.

förklaringen är att tisdagar är vår ända dag vi slutar innan tre. JA! förutom fredagar då. men dom gills inte xD dessutom slapp vi biologi idag så vi började med musik vid 9.45^^ gick med marie till skolan (båda ville ta cykeln) xD men jag släpade med den så jag kan cykla hem. (OBSERVERA ATT DENNA CYKEL ÄR "CYKEL PÅ KÖPET" - CYKELN :D ) bara inte marie tar cykeln.... för hon slutar typ... NU :O FUUUSK! måste skicka iväg ett sms och hota henne så att hon inte tar den xD

jag har assköna lektioner idag också. speciellt nu när vi slapp biologin. bara musik, nu lunch, idrott, matte, svenska. varken någon so, franska eller spanska. det är typ underbart (:

btw. kan jag inte sluta lyssna på måns. screw klassresan! men nu ska jag gå^^
carro♥

Kommentarer
Postat av: Harmy!

Låter riktigt härligt :) Moahaha,INGEN klassresa för din del! (6)

2008-04-22 @ 16:27:40
URL: http://harmy.blogg.se
Postat av: mams

DUBBEL klassresa för dig, sötnos!

2008-04-23 @ 13:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0