FOOTLOOSE

Halleluljah. Måns är makten och härligheten i evghet. Amen. Så sant så. Me love Måns. Men vi tar det från början...

Idag var det ju footloose och jag och harmy träffades vid intiman typ kvart över tre. Börjar ju halv fyra^^ Men iallafall. Harmy hade med sig 30(!) rosor som vi skulle dela upp mellan Måns, Anna, Peter och Robban (: tihi. Dessutom hade måns skrivit dagen innan att han hade fått ett par stringtrosor, men mycket hellre ville ha en duk med godis. Och var har vi med oss då om inte... en duk med godis! :D tihi, såklart ;)

Men footloose ägde ju, som alltid. Så kul när vi satt längst fram (i mitten) så kunde man i början när man bara ser fötterna som stampar i takt se vilka som går fram xD vi ba: ååh, nu kommer peter. och nu joan! OCH MÅNS! <3 haha typ :P sen så är ju måns så himla underbar på alla sätt och vis. Men sen under medlyt så gör ju empe maniac på engelska då, och då på "it can cut you like a knife... osv.) så går han ju typ ner och då stirrar han rakt på mig :D sen börjar han le, igenkännande. SÅ UNDERBART. sen vid dom sista applåderna ställer vi oss upp, (bara vi på parkett som står - tråkig publik), och då gör både anna och måns tummen upp och ler. yaaay! ;) sen vinkade månsan också.
JUSTE! glömde att säga att roserna lämnades in i pausen så dom kom dom ut med (: dessutom så kastade vi upp duken med godis när han sjöng på medlyt. han hann dock inte ta upp den, men hon som spelar carro kastade den efter honom (:

Sedan försökte vi få vakterna att släppa in oss backstadge, men icke. Så vi hoppades att han skulle typ ut och köpa mat eller något. Peter, Joan och Anna gick ut med flera. Anna frågade vi till och med om hon kunde få ut månsan, men han åt tydligen xD haha.... så vi bestämde oss för att sätta oss på burger king och vänta :J läste hästbok, såklart ;) sen bar det av till intiman igen med hoppet på topp ;) och snart kommer han ut. går till massa folk och ger autograf, sen går han fram till oss och kramar. <3 det första han säger är typ: jag hoppas ni inte har stått här sen matinén?
vi: neejdå ^^
han: och TACK för godiset!
vi: hoppas det uppskattades mer än stringtrosorna ;)
han: jodå, mycket bättre.

sen pratade vi lite mer om det och skrattade massa (: sen skrev han jättegulliga autografer. på min skrev han: Massa kramar till Carro, Harmonys bästa. naaw. och tvärtom på harmys då^^ sen vart det bild och han berättade att han skulle spela i kungsan. TACK MÅNS, TACK TACK TACK. och även senare i göteborg. IIIIIIIIIIH! han är bäst (:
sen var det foto och massa mysigt småprat. (: han fick även ställa upp på äkta månsgrimars-bilder :D lägger upp dom. haha när jag skulle ta min blev den typ sjukt konstig så jag ba: eeh, något är fel på blixten.
måns: nej, du hade fingret för blixten xD
jag: ahaaa! haha xD *tar ny*

snackade om diggiloo i sommar också. måns undrade om vu hade beställt biljetter. vi ba: men jaa, gjorde vi i typ december ;) haha xD
kommenterade även hans hår, han hade ju klippt sig (: han blev glad att vi tyckte det var fint ;) sen fick man hejdåkram och måns gick därifrån med våra blommor :J behöver jag nämna att vi fick lätt mest uppmärksamhet? ;)
men nu ska jag lägga upp bilder på allt (: tihi. och lovar att skriva om både fame och timo... nån gång (A) nej, ska faktiskt. men nu får det vara nog. nu kommer bilderna.

NEJ HERREGUD! hur kunde jag glömma? måns skrev ju faktiskt om vår present i dagboken :D såhär:
"PS. skrev ju i förrgår att jag hoppades att det var en duk med godis i när jag öppnade stringtroseknytet. Idag fick jag en duk med godis i...hihi..tack!"
dessutom la han in bilder på duken (: laddar upp dom bilderna med här^^
carro♥

Måns bilder som han la upp i dagboken (:
image17image18

harmy och carro sittandes på scenen ;) älskar underbar <3



haha, fingret över blixen xD äkta månsbilder båda två xD älska!
image22image23image24

footloose! intiman! yaay <3 sötnosar


tihihi <3<3<3
image34

Kommentarer
Postat av: mams

e de att man har vant sig, eller är han inte lika "bad-guy" sminkad längre?

2008-04-21 @ 13:07:29
Postat av: Märy

Iiiiihi

2008-04-21 @ 17:14:30
URL: http://twerds.blogg.se
Postat av: Harmony

Det var tider det -.-

2008-08-12 @ 13:53:06
URL: http://harmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0