saknar sötnosen

jahapp... lovade ju att skriva om idag nu då så får väl göra det ^^

var vanliga lektioner fram till luch (förutom att vi slapp franskan) med spanjorerna som folk ur nian och några ur åttan (mest vår klass) tar emot^^ jag har dock ingen spanjor. PUH! dom är lite speciella men trevliga (: en del iaf...
aja, efter lunch hade vi typ 45min biologi, pluggning inför provet på fredag, och sen skulle vi åka på bio *WOHO* slapp spanskan då också. dock sög bion och handlade verkligen inte om någonting. meningsfull film, not.

men sen bar det av hemåt, då bussen bestämde sig för att vara 15 min sen. suck. segt. blä. kom iaf hem och sen till ridningen, vilket man ju borde ha saknat lite. har ju inte varit där på tre veckor, men jag har ju varit på praoen så^^ och omg det kom värsta attack av saknad när jag red fridolin. han tar liksom små steg och är allmänt busig. och då tänker man på santana liksom... typ aslånga steg och helt underbar xD sen så skulle man iaf byta häst efter halva lektionen och jämföra dom två. men det blev väl mest att jag jämförde dom med santana. haha, hon slår dom lätt med hästlängder. (eller hur var jag klurig nu? ^^ ) sen blev det värsta sorligt för då insåg jag liksom på riktigt att jag aldrig mer kommer få träffa henne... hon ska ju liksom säljas. hoppas hon får det bäst iaf. hon är värd det, "min" speciella lilla ponny. så det så.

men nu orkar jag inte skriva mer för man blir bara deprimerad :( så ska försöka sova lite nu, skola imorgon som vanligt. ha det bäst allesammans.
carro
image16
videorna fungerar typ inte, ska försöka fixa sen.
ni får nöja er med en bild nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0