skolan

nu är jag i skolan, tjohej. eller inte. snarare blä. fast dagen har väl varit bra än så länge. haft svenska och bild, nu lunch, och sen efter rasten bild igen. dom bytte typ ut so lektionen till en till bildlektion :) me like. mina gubbar är fina. dom ska bli rosa. så att alla vet bara^^

och ikväll är det fame :D marie ska ju vara med som typ dansare. (: (nu är jag är ängel till lillasyster och ger er länken till hennes blogg: twerds.blogg.se. marie - glöm inte att tacka mig, jag är snall.)
tihi, ska bli roligt att kolla på. vi har ju gått på tibbles musikaler i typ tre år nu om man räknar med fame. men dom är duktiga. och nästa år ska ju marie var med och spela på riktigt. undravilken dom får, footloose tycker jag ;)

angående footloose så blir det ju just footloose på lördag, för fjärde och sista gången xD men den är ju riktigt bra, enligt mig iaf (: fast det är skönt att måns inte är med i höst. sen är han väl säkert dum och har något annat evangemang. suck. men tillbaka till footloose, ska ju gå med harmy (såklart ^^) och det är ju alltid trevligt att träffa henne (: <3

IMORGON ÄR DET FREDAG, kom jag på nu xD skönt. jag älskar fredagar. jag älskar mina fredagar. tihi.

men nu ska jag sluta och hjälpa folk med alfapet, haha. (stavas det så?)
får se om jag hinner skriva om timo och prao och så innan jag åker på fame. antagligen inte. måste plugga så mycket biologi som jag hinner. men då hör jag av mig senare, då även med en bedömning på fame (:
carro♥

Kommentarer
Postat av: Märy

Miiiih, Faaaame ^^

2008-04-18 @ 12:42:15
URL: http://twerds.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0