torsdag-fredag

nu ska man alltså berätta om torsdag-idag (lördag) då^^ (bara för att man suger på att uppdatera bloggen ibland, men ändå). tar dock torsdag-fredag först (: btw lyckades pappa fixa bluetooth så nu får ni kolla bilder och videor :D varnar dock om kvalitén på dom, framför allt på videorna. dessa är dock inte filmade med min mobil, bara en x) om den läggs upp då...^^

men om torsdag först då (: var väl inte så speciell, började som vanligt med att ta ut hästar, mocka, fixa hö och kraft, byta vatten osv. sen tog vi bort massa tråd och stolpar i hagarna också - JOBBIGT! men men... (: sen fick vi lite paus, och passade då på att åka lite skateboard, och vilka talanger vi var! haha x) lägger upp en video också, när cecilia och jennifer åkte, haha... x) sen var det lunch och sen vart det ridning för min del (: (de andra skulle typ rida baffy, travaren, men vi hade typ sjukt bråttom så...) så jag var ju lite smått stressad (vi hade en buss att hinna med) och skulle då rida santana. hon är verkligen speciell men fin. men som man säger "kräver en rutinerad ryttare". om jag är det vet jag inte, men rida henne får jag göra iaf x) och det gick ganska bra ^^

och så hoppar vi till fredag då x) ingen kommer fatta vad jag snackar om men ändå... jaja, denna dagen började annurlunda :O inga hästar ut i hagenm på morgonen, utan fixa lite stallarbete och sen rida innan lunch istället. blev till att rida santana idag igen (cecilia och jennifer red baffy) och det gick faktiskt rikitgt bra :D hurra för mig (;

men nu ska jag lägga upp lite vidos på när jag rider också, x)
tyvärr orkar jag inte ladda upp foton, men ni får kolla in min bilddagbok istället (: där finns dom^^ cso.bilddagboken.se

och nu ska jag skriva inlägget om idag också, haha x)

hörs alldeles snart igen x)
carro


SKATEBOARD! orkade inte rotera (A)
jag rider santana, traven (:
och så galoppen (:

Kommentarer
Postat av: Harmii

Åååååh, jag saknar dig! Kom hem! ;( Fina hästar btw :D dom gillar jag :J

2008-04-06 @ 10:26:26
URL: http://harmy.blogg.se
Postat av: Märy

Hahaha, jag är sämst på skateboard!

2008-04-06 @ 14:00:53
URL: http://twerds.blogg.se
Postat av: mams

jag saknar oxå dig!!!

2008-04-06 @ 16:57:10
Postat av: -> JOSFIN

Carro har blogg! :D

2008-04-08 @ 09:47:30
URL: http://josfin.blogg.se
Postat av: mams

är det inte SNART snart?

2008-04-08 @ 17:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0