tredje dagen^^

oj, är det bara tredje dagen? känns som jag vart där mycket längre :O men aja, jag stortrivs iaf :D

men om idag då, var väl inget speciellt på morgonen, men madde bestämde att vi skulle rida innan lunch idag^^ så vid typ... halv 11 (?) så skulle vi rida då... ett litet problem bara.. det var bara två hästar att rida och vi var typ tre praktikanter. (jag hade dock redan fått mille, för att han skulle gå i form (6) kände mig lite bäst just då (A) ). men då kom madde på den lysnade idén att jag skulle få rida hennes lusitano HINGST Uro. jag var väl mindre glad över det. visst, han är sjukt mysig, men har är ju liksom hingst :O gick väl lite motvilligt med på det tillslut då xD
men orkar inte skriva mer just nu, ska chatta lite med harmy som btw. kom hem från irland idag. (: saknar dig älskling. <3 pallar dock inte publicera heller... x)

okej, i'm back. och var är glassen som pappa utlovade mig!? :O måste genast fixas = bloggen skjuts upp ännu lite till (A)

tillbaka, nu med glass :D oj, kom på att jag måste kolla så att mamma spelar in greys och sverige pussas o kramas, med björn ju! brb, ska rinag lite bara. (förlåt att jag springer iväg så mkt) (A)

okej, nu är jag tillbaka på allvar (: mamma var snäll och spelar in <3
aja, uro var iaf en ängel att göra i ordning, man tror verkligen inte att han är hingst :O han är så sjukt söt, han suger typ alltid på tungan, sen vill han att man ska ta tag i den x) hahahah. men allt gick bra och jag började rida och OMG vad fin har var då :O man behövde bara värma upp honom lite så gick han som en gud, typ :P asså verkligen sjukt fint. (: i asbra form hela tiden, även i galoppen. så honom gillar jag (: men man märkte av lite hingstfasoner också x) helt plötsligt kunde han bestämma sig för att nej, nu vill jag inte, och börja trixa i galoppen eller stanna och ställa sig halvt på bakbenen (A) men han var typ sjukt lydig så bara man sa till honom så var han superfin igen <3 me like (:
laddar upp en bild på honom också, tog faktiskt kort, men sen insåg jag att kamerasladden var glömd i stockholm -.- blä! men ska försöka få någon att ta kort när jag rider honom någon gång också, bara för att han är så fin <3

men nu orkar jag inte skriva mer x) hör antagligen av mig imorgon (:
puss
carro

image15
fina "lilla" uro (:

Kommentarer
Postat av: mams

wwwwwwwops, vilken JÄTTEHÄST!

2008-04-03 @ 22:01:16
Postat av: Carro

han är sjukt fin! :D

2008-04-03 @ 22:29:51
URL: http://caarrroo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0