Kan Pjär gå då?

Harmy är här igen - med nya uppdateringar! Idag åker vi hem, det känns lite trist må jag säga. Faktiskt skönt att inte vara hemma och bara slippa ta itu med alla som tjatar där borta i Stockholmen.. Blä. Men hem måste man väl ändå för om en vecka på måndag börjar skolan. Känns ju lite hemskt.

Vi har fortfarande inte lyckats spela in Purest delight, det.. borde göras, men går fortfarande inge bra.
Jag är duktig som bloggar åt carro men inte åt mej själv. Pjär och Carro hälsar bortifrån sängen.

Jag nynnar på en helt hemsk låt. Hela tiden. Jättejobbigt, det kan carro intyga. Dagens nyhet är även att pjär kan STÅ! Själv! På alla 4! *applåder* (Carro försöker nu blåsa omkull honom, moget må jag säga.. nu ska jag testa att blåsa omkull honom.. det kunde jag.)

Vi behöver en stor förändring i livet. NU. Livskris del två. Och som ni alla vet är det inte bra när vi har kriser... inte bra alls..

Hejdååå!


Kommentarer
Postat av: Elin

Hej CArro!

Eller jag vet att det inte var du som skrev men hej hej ändå :)

Har du haft en bra sommar? Ses snart igen :D

2008-08-18 @ 17:53:13
URL: http://elisita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0