Power Puff Pinglorna - nattens drog

Hihi, vi är fina. Fast det får ni inte se förrän imorgon då vi lägger upp bilder! (harmy som skriver) Total makeover har typ idag lite småspontant genomförts efter att jag och carro var i stan och fikade, det var gott och mysigt. Jag är alltså hemma från norge och det är skönt. Fast snart åker ju vi igen, denna gång till fina göteborg och Carros snälla papps (: Ser jag mkt fram emot.

Jag har ont i halsen :( det gör massa ont. Vart är tet när man behöver det?

Carro borstar håret, i fall att någon undrade alltså. Rekomenderar även samtliga att lyssna på Alphabeat NU - annars kommer vi och äter upp din hamster.. moahaha! Juste! Carro är fini håret. Tror jag.

Puss och godnatt! xD Hoppas någon fattade vad jag skrev, annars får ni hålla till godo för en ny blogg kommer inom en snar framtid! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0