the last day of freedom

ojojoj vad jag är dålig på att blogga, men som sagt - jag har mina "ickebloggperioder". vilka tyvärr inträffar ganska ofta haha. Menmen en liten resumé av sista tiden av sommarlovet då. Börjar ju skolan imorgon. Nian. Wooohooo. NOT.

Jaa när skrev jag senast? Läääääääänge sen. Senaste somn skrev här var ju Harmy från Göteborg, haha. Menmen (: När vi kom tillbaka från göteborg var det alltså dags att hämta hem min och mormors lilla valp Missy (: sötare liten krabat får man leta länge efter. Möjligtvis busigare också.... Men hon är mysig iaf och dagarna nu på slutet av sommarlovet har väl mest gått åt till att vara med henne, förbereda inför skolan och träffa kompisar.

Juste var ju också med Harmy på Diggiloo och det var roligt. :) Förvånade att Måns kände igen oss men jaja, ändå inte riktigt samma känsla, eligt mig då. Men vi får se, snart börjar ju Idol också - den 3 september - och då blir det letande på högsta nivå. Komemr få spela in massa när man inte är hemma och så, hehe.

Och nu är jag trött >.< Haha... Var hos tessi igår - idag, eftersom inga bussar gick hem. Och vi är så smarta att vi går och lägger oss 5 då vi börjar skolan imorogn liksom. Smaaaaart, verkligen. Så nu kommer jag inte kunna sova ikväll och vara död imorgon. Thank god att det bara är upprop. Har btw fått vårt preliminära schema och det är väl okej. Typ. Sovmorgon till typ 10 två dagar i veckan då. Slutar dock typ halv 5 två dagar med... Suck.

Men nu ska jag skriva in lite i min kalender som jag köpte igår, så seg är jag. Och sen ska jag iväg till kusinerna och fira födelsedagar. Hoppas på tårta, så sjukt sugen på det. xD Men så brukar det ju alltid bli mycket godsaker när familjen Stern samlas, haha.

Lovar att uppdatera snart igen, annars får ni slå mig!
Puss

Kommentarer
Postat av: Märy

Hihi. Slå. Roligt. Ja. Sadist. Hihi.

2008-08-24 @ 19:32:22
URL: http://twerds.blogg.se/
Postat av: Teresia

Vad köpte du för kalender nu då? :)

2008-08-24 @ 20:34:11
URL: http://teeresia.blogg.se/
Postat av: Harmony

jag vill se kalendern! och idol! :) vi måste kolla de tillsammans ju!! och sen kolla repriser tillsammans (6)

2008-08-24 @ 20:59:18
URL: http://harmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0