Vardagsliv om danny

Håla folket! Nu skriver Harmy igen, denna gång från göteborg. Känner att jag sannerligen kommer få brottas med carros tangentbord.. vi kom typ nyss hit och sitter nu och lyssnar på musik. Danny ffs. Pratar om alla hundraelva danser vi ska göra, eller jag kommer på och carro gör. Moahaha. Går dock inge vidare med att SPELA IN purest delight, antingen är det fel på oss eller kameran. Eller båda. Den gången det gick bra var inte kameran på, it sucks. Vi kommer bli kända :D med danserna alltså xD

Imorgon blir det kanske liseberg, det var massa år sedan. Woho!!
Play it for the girls.
Play it to the world.
Shalala.


Jag hoppas ni inte tror jag bloggar så här egentligen, det gör jag inte. Bara när jag skriver på carros blogg, för då.. blir man skum. Hennes blogg är ju som ni vet en björn, med en förbannelse. Inte bra. Endast danny kan bryta den med en kyss. Och den lär vi ju få vänta på! *lååång suck*

MIn mobil är döpt till danny btw, fint va? Värsta coolt om man inte vet var mobilen är och säger till alla "Har någon sett  danny?!" Då frågar de sen "Vart såg du honom senast?" "I sängen." ha ha ha. Skitkul. Jag är ju komiker ffs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0