kände att det kanske behövdes,

en allmän uppdatering. var ju över en vecka sen jag skrev!
det viktigaste som har hänt då:


Twilight x2 - Smygpremiär med Harmy - övernervösa satt vi och kramades HELA filmen och var allmänt skumma. :D
                     - I fredags med Sofia :) Vi var ENSAMMA i hela salongen, riktigt kul! :D
Idolsak - Var i Heron City med my beloved Harmony för att träffa idolerna  hahah! Nörd på oss, men det var skitkul! Över förväntningarna :) Hela lördagkvällen spenderades även med henne och humöret var, som det alltid är med Harmy, på topp.
Dansuppvisning - På söndagen var det då dags för Harmys dansuppvisning och hon var superduktig! Och jag kom ihåg videokameran! :D
Halsen har dött - Har  i princip varit sjuk sedan torsdags men nu verkar det ändå  bli bättre! Det enda roliga med det är att man nästan kan sjunga lika falskt som Johan!

Och sen massa mer småsaker men det var väl  det viktigaste!  Och jag ska skärpa mig med att blogga asså, och så SKA jag lägga ut bilder på bdb!

Kommentarer
Postat av: kaye

bdb?

2008-12-02 @ 11:12:57
Postat av: kaye

ahaaaaaaa, bilddagboken?

2008-12-02 @ 11:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0