slut på krigen :D

kom just hem från skolan, hade världens största historiaprov näst sista lektionen, på första och andra  världskriget och orsaker, konsekvenser, mellankrigstiden osv... inte  kul. tror jag dessutom skrev för mycket på sista uppgiften, tolkade frågan lite fel,  hoppas bara att jag fick med det man skulle xD
men på spanskan som var vår sista lektion behövde vi bara sjunga en  sång, sen fick vi gå kvart över 4  istället för 20 i  5 :D happy.

helgen kan btw sammanfattas med teater, glögg hos tessi och världskrig, haha.

nu ska jag skriva en utvärdering om vårt no-föredrag och mikrovågsugnen -.- men det är inte så farligt, är typ vår sista inlämning att göra hemma innan lovet! :D

btw, jag kom på att vi hade betygssamtal med  patrik idag, om religionen  och svenskan.  visste redan typ vad jag skulle få och fick det också^^ inte särskilt överraskande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0