utan röst - på två sätt

idag bar det  av till skolan då, som skippades så fint igår. rösten var  kass och man blev allmänt mobbad haha, men man har faktiskt saknat allt lite ändå, även om jag bara vart borta lite xD

dock är det mindre lätt att få sin vilja igenom utan röst... 
jag bad sofia läsa min bokrecension för att rätta eventuella fel (jag gör alltid något fel.. xD) och när hon läst klart sa hon helt enkelt: jättebra! nu lämnar vi in den! här patrik! :D  jag försöker mig på att skrika nej men misslyckas totalt, jag får typ fram ne... sen försvinner rösten. det var tydligen det roligaste patrik  hört på  länge så han skrattar och säger: nej det där hörde jag inte så nu tar jag den! eller du kanske redan vill ha tillbaka den? VG+, hahah!
detta leder till en mördande blick från mig... som även den misslyckas, ännu roligare enligt patrik xD men till slut fick jag honom att  faktiskt lova att sätta vad som helst förutom VG, men det lär han väl inte hålla, haha.

men nu ska jag prata lite  mer med malin och sen sova :)
och juste, jag var  modell för harmy idag också, hon behövde en til sin estetläxa så numera är jag alltså shampoomodell, haha! :D
godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0