AJ

kom just hem från optikern nu. blä.

det hela började typ imorse då det var lite suddigt på väster öga, sen när jag skulle flytta linsen lite för att det skulle bli bättre, ramlade halva linsen ut! :| LÄSKIGT!
sen ännu värre var att den andra halvan av linsen då åkte upp under ögonlocket, och jag fick inte ut den. och jävlar vad ont det gjorde, sved och skavde!

men nu är jag hemma iaf. var liksom klar hos optikern 10.20, och bilden slutar ju 10.30, så det var ju ingen idé att g till skolan. sen har jag lunch till 11.45 liksom, så kan ju lika gärna vara hemma ^^ dessutom hade jag väskan hemma också x)

men fick iaf. en ny lins att sätta i ikväll typ, innan 18 hoppas jag x) haha, kommer gå runt med en lins hela dagen, jobbigt =P

men nej, nu ska jag plugga ännu lite mer spanska, skulle jag ju ändå gjort på rasten i skolan. och så ska jag äta lite ^^

ha en bra torsdag - SNART ÄR DET SPORTLOV.
/carro

btw. är det torsdag idag = footloose... hmm, riktigt jobbigt, men kul! :) och emmie ska ju rädda mig, så jag överlever nog ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0