alla hjärtans dag

tjolahopp, idag är det alla hjärtans dag :D firar ni på något speciellt sätt? jag och flisan har firat genom empe, guitar hero och vaniljhjärtan :J

i skolan så hade vi typ temadag, vi fick börja med "verkstad". men vi skulle inte göra allahjärtansdag-kort som man kan tro. nej, först fick vi fundera ut en förebild var. sen skulle man fixa ihop något, antingen med bilder eller ord eller båda eller vad som helst, som representerade den man valt.jag skrev om finaste harmony, för att hon är så fin och stark. dessutom har hon gått igenom en del svåra saker, så hon är en av de få som verkligen förstår mig ibland. <3
hur bilden blev lägger jag in senare, lovar (A)

sen hade vi typ lunch, efter att ha diskuterat bilderna lite och haft lite sammarbetsövningar. eller snarare "lyssna-övningar". och efter det var det tre politiker från folkpartiet, kristdemokraterna och en socialdemokreterna som hade en föreläsning som de kallade "rör inte min kompis". dom snackade om intolerans, våld och rasism. ganska bra faktiskt :)

efter föreläsningen fick vi diskutera lite om vad vi tyckte om den, sen fick vi sluta vid halv 2, naajs ^^ och då bar det hem till flisan, efter att jag bokat om min optikertid till på måndag klockan 12.30, utan att veta vilka lektioner jag missar, hoppas det blir lite av franskan (AA)

men nu ska jag spela lite mer guitar hero och kolla bussar hem.
massa kramar och glad alla hjärtans dag!
/carro

Kommentarer
Postat av: Ap

Glad alla hjärtan dag ♥

2008-02-14 @ 17:56:49
URL: http://humliis.blogg.se
Postat av: Jennifer

Glad alla hjärtans dag=)

2008-02-14 @ 18:01:32
URL: http://behindtheblonde.blogg.se
Postat av: Ap

Svar: Okej :)

2008-02-15 @ 18:16:27
URL: http://humliis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0