ANT-kväll

återigen börjar jag med FÖRLÅT! har verkligen inte skrivit på länge nu, men har haft fullt upp (A)


kom just hem från skolan, USH! vem vill vara i skolan på kvällen? inte jag iallafall :| dessvärre var det obligatoriskt ANT-kväll, men föräldrar. Vi skulle snacka om Alkohol, Narkotika och Tobak..., hade vi redan gjort hela dagen liksom =O men nej, nu skulle vi ha det med föräldrarna också -.-

men iallafall, hamnade då med några elever och föräldrar, var väl helt okej grupp. och vi började prata om vad vi tyckte, hur lätt det var att få tag i och hur det kan stoppas osv. det värsta var typ att föräldrarna frågade oss saker som om vi använde droger, rökte och drack =O typ som exakt hur man kunde få tag i det och om man hade något nummer och så. dom utgick typ från att vi allihopa använde sånt. :S sjukt ju..

men när vi typ snackat en timma började man liksom undra hur länge man skulle sitta där... ingen lärare var med och vi hade liksom ingen aning om vad vi egentligen skulle diskutera... så två i gruppen begav sig till Dario för att kolla upp lite. och woho, då visar det sig att i skulle fått ett papper med bara typ 5 frågor =O alla andra grupper var typ klara, och här hade vi pratat i en timme typ -.- grr... men vi fixade frågorna på typ 20minuter iallafall, hade ju typ tagit upp det mesta när vi snackat själva.. men ändå =O -.-

nu är jag iallafall säkert hemma :J ;) sitter här och kollar på Gaygalan x) missade ju en halvtimme av det i början.. men mamma var snäll nog att spela in det. :) så får väl se om jag kollar på det sen, beror ju på om måns får båda sina pris nu i slutet... eller inte i början då x) då behöver jag ju inte kolla på början ^^,

men nu är reklamen slut, ska återvända till da tv ;)
pusshej
/carro :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0