men blä

suck stön blä och bu! idag har väl inte varit min turdag riktigt, gjort något läskigt med knät och sen kom danny och förstörde min kväll också. -.-

jag var nämligen så smart att jag hittade två program som jag kunde se på, lets dance och så ska det låta. dessa går ju tyvärr samtidigt - men tänkte att man kunde byta över till så ska det låta när lets dance var segt, som det blir ibland. men bläääää! vad läser man om så ska det låta då? jo: I kväll medverkar i Stefans lag: Marie Lindberg och Chris Lindh, och i Puttes lag: Sonja Aldén och Danny Saucedo.

DANNY SAUCEDO?! JAG VILL INTE HA MED DANNY! DANNY FINNS REDAN SAMMA TID I LETS DANCE!
alldeles för mycket danny samtidigt :| så därför hjälper det ju inte att byta över till så ska det låta, blir ju bara värre. blä på honom.

dessutom gör mitt knä ont ont ont. vred till det eller något konstigt när jag åkte telemark :S så då fick jag hem. men det är inte så farligt iaf. men bara för att klaga lite liksom x)

haha, nu blev jag lite gladare. hittade just att det var reklam för footloose här på bloggen bland reklamerna :) det var roligt, eller inte. men den är ju så bra!

oj, nu hörde jag på tv att idol ska byta ut hela sin jury =O VA? SKA DOM? SEN NÄRDÅ!?
haha, nu nämnde dom måns också :) "De ända stjärnor dom har hittat är Darin och Måns Zelmerlöw". tihi, me like ^^ fast inte Darin x)

hahahahha, en på tv ville ha Bert Karlsson till idoljuryn. woho! x)

nej, nu ska jag inte tråka ut er mer x)
pusshej, ha det bra
/carro

btw. danny - jag ogillar dig starkt!

Kommentarer
Postat av: Harmii

Jag kör som du sa när "bollen måste dö" - DANNY MÅSTE DÖ!!!! Måns is th best, fuck the rest. :) Danny är för mkt bara. Usch! Usch! UUUUUUSCH!

2008-03-01 @ 19:34:00
URL: http://harmiiparmii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0