TRYSIL! :)

tihi, nu sitter jag här i trysil. har ju var här i fem dagar nu och det är verkligen jättefint och mysigt :)

de första fyra dagarn - alltså söndag till onsdag -  har jag åkt vanliga carvingskidor ^^ det är mysigt det. :)
men idag så bestämde jag mig för att prova på att åka telemark ^^ och HERREGUD vad det är jobbigt x) stackars lår säger jag bara! men det är riktigt kul och härligt, fast bara när det funkar x)

i början gick det väl sådär, västersvängarna gick bra men svängarna till höger var helt katastrofala :| det gick liksom inte ens att svänga eller böja på vänsterbenet x) och om man lyckades åkte inte högerbenet med och korsades skidorna och jag ramlade såklart x) BLÄ!  fast efter ett antal misslyckanden började faktiskt högersvängarna att funka också :)

men mest ramlade jag nog genom att jag svängde för mycket och hamnade med ryggen ner mot backen. gud förbanna den som sa att det går att stanna med telemark när man är vänd åt fel håll! det är i princip omöjligt!  blev en del nödräddningar från att åka baklänges ner för hela backen genom att kasta sig åt sidan x) snyggt, inte.

men nu har jag väl inte så mycket mer att skriva - lovar att höra av mig snart igen. :)
saknar massa folk där hemma - ni vet vilka ni är! :)
massa kramar
/carro

btw. vet någon något bra tv-program ikväll som går på ettan, tvåan eller fyran? det är dom enda svenska kanalerna som finns här typ. -.- såå sur, ville ju se greys anatomy igår, dessutom sa sara att det var sjukt bra också - ge mig nu!

men tur att vi har fyran iaf - lets dance imorgon :D  HEJA GRISBONDEN!

Kommentarer
Postat av: Emmie<3

haha du är galen carro xD
Karl-Petter åker ut :P
DANNY DANNY DANY :)
Pusssssar

2008-02-28 @ 18:26:21
Postat av: Carro

emmie DU är galen! x)
karl petter kommer vinna hela skiten - hör man ju på namnet. karl PETTER = måns PETTER ;)
danny kommer åka ut snart (6

2008-02-28 @ 20:15:48
Postat av: Harmii

HEJA BONDEN! Emmie, INTE danny! Han..nej, nej nej!
Imorgon kommer du hem, hihi :) Hoppas skidåkandet inte är för farligt! :O

2008-02-29 @ 12:47:46
URL: http://harmiiparmii.blogg.se
Postat av: mams

de e ju melodifestival idag ju! å jag har spelat in Greys åt er! puss sötis!

2008-02-29 @ 13:16:34
Postat av: Carro

det är väl ingen melodifestival idag heller? det är ju på lördagar x) LETS DANCE IDAG! :D
åh, tack tack :)

2008-02-29 @ 16:33:54
Postat av: mams

hmmmmmm, hoppsan då. du får väl kolla danny!!!
när kommer ni imorgon förresten?

2008-02-29 @ 19:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0