Snartsnartsnart

SNAAAAAAAAAAAART!!! händer vadå? joo, snart kommer Harmony och Alexandra hit till Göteborg och underhåller mig! :D dom sitter på tåget just nu, det åkte 9 imorse, stackare. :S men dom anländer klockan 13.57, eller typ 10 min senare. dom är försenade ^^, enligt harmy så har resan gått bra :) oj, nu ringer det.. pappa tar det :)

iiih, det var mamma :D hon har hämtat ut MQ-postern och enligt henne var den SJUKT STOR *nöjd* tihi, nu har man något fint att se fram emot när man kommer hem :)

jahapp, än så länge har jag väl inte gjort så mycket idag, mer än att äta frukost och hjälpt kusin sanna att skaffa blogg. ^^ kolla in hennes ;) www.susannaPS.blogg.se :) eller hennes sjukt fina smycken somhon gjort alldeles själv *STOLT* www.myspace.com/sanna_ps

men nu har jag inte tid att skriva mer, ska göra iordning mig för att hämta harmy och alex på centralen :)
pusshej
/carro - fortfarande lite smått överglad ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0