okejdå

Jahapp, då skriver man ett litet inlägg sådär smått seriöst igen då :) länge sen jag skrev för att bara skriva ju x) så vad händer i mitt liv just nu då? Mjooo... för tillfället lyssnar jag bara på Simple Plan och ser fram imot konserten, haha. Men annars så är jag väl i Göteborg nu (: Och juste, efter att ha väntat i typ 10 år så ska jag äntligen få hund :D Eller mormor då, men jag ska ju hjälpa till massa :) Miss Surprise, Missy, heter den lilla red setter valpen som kommer till oss den 10 augusti :) Och harmy den sötnosen är i Irland, miss u <3 Hoppas hon överlever flygresan hem, man vet ju aldrig ;) Trodde ju typ jag skulle dö när vi flög till Spanien. 8-)
Menmen, det var väl en liten snabb uppdatering över vad som händer just nu :) Inget annat sådär väldigt intressant jag kan komma på nu x) Men jaja, det är sommar men dessvärre ingen sol alls. Bara moooooln. Blääää. Såg en teater idag, den var bra och rolig. Bara så att ni vet. Haha...
Men nej nu är jag trött, tänkte lägga upp någon bra Simple Plan video bara för att liksom men då strejkade youtube som det alltid gör när man vill hitta något. Suck. Tar det någon annan gång då^^
Puss! <3

Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck

Jag tackar för dina ord... Så glad jag blev när jag läste din kommentar.

2008-07-16 @ 11:20:34
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: teresia

Hej! Jo du undrade ju om vi kunde gå på Liseberg. :) Jo, alltså, mina bröder och två kompisar till dem kommer hit den 28 juli och åker den 3 augusti så då åker vi ju dit någonstans där emellan, jag vet inte riktigt när... Men skulle du vilja hänga med även om det var mina bröder och deras kompisar (som jag känner med så klart, hehe) och jag? :D

Kram.

2008-07-17 @ 13:47:39
URL: http://teeresia.blogg.se/
Postat av: Harmony

Jag leeeeever! xD trott eller ej :S kom hem nu! jag och danny väntar på dej (säger vi..) lockar med present

2008-07-21 @ 16:17:32
URL: http://harmy.blogg.se/
Postat av: teresia

Aoo vad synd.. :( Vi åker dit den 29:de :P Jag längtar. :) Fast det skulle vart skoj om du hängde med... vi ses i alla fall i Sthlm sen. :D

Kram!

2008-07-22 @ 18:20:46
URL: http://teeresia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0