sammanfattning

Jaaa, sammanfattning. Bra ord. *Inte orka skriva något vettigt, måstemåstemåste.*

Hmm, jag var på liseberg igår. (Ja, även fast rainbow har kraschat, så det så.) Jag var på liseberg idag med, fast idag åkte vi inget. Vi gick nämligen istället i lustträdgården och kollade lite och sedan till Evert Taube's värld. Det var faktiskt intressant, belive it or not.
Ehh, vad har mer hänt? Haha, min hjärna är helt tom. Som vanligt typ. Hmm, juste! Nej vad fan. Gud vad läskigt, kommer inte på något alls! :S Men JA, jag har gjort mer saker här sedan jag skrev. Lovar. Imorgon kommer i alla fall Nisse hit, det är mysigt det. Och med tanke på ingenting så är Harmy hemma, (ja, till och med levande! ) och det är bra. För då kan jag smsa med henne. Moahahahaha. Btw innehåller typ 80% av mina inlägg "moahahaha" på något sätt. Känns som om det kanske borde betyda något. Hmmm.

Alla svenska friidrottare är dumma. Bara blir skadade hela tiden. Vad är det för kvalitét om jag får fråga?! Pff!

Kommentarer
Postat av: Harmony

Du är som en liseberg kanin.. grön och.. nä de där funkade inte! xD Fast liseberg kaniner är söta (:

Om du inte kommer hem snart kanske jag dör,det vore väl jobbigt?!

2008-07-22 @ 22:15:10
URL: http://harmy.blogg.se/
Postat av: Harmony

Liseberg kanin är ett ord! :D

2008-07-22 @ 22:15:42
URL: http://harmy.blogg.se/
Postat av: MariaH

Ball sida du har :D

2008-07-30 @ 11:00:24
URL: http://prinsessanmaria.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0