åter till vanliga livet

tillbaka till sverige och det vanligt livet nu. men inte för hemsk start ändå :) och dessutom är det ju avslutning på torsdag - SÅ SKÖNT! då går jag ut åttan, haha!

men idag då, var och red pippi ponnyn, eller last memory, som hon egentligen heter. hon är massa fin och massa bra. snel hest. ja. dressyrade mest men tog två små skutt i slutet också, bara för att prova. det gick jättebra. jaa, lycklig. men hon har ju bara skrittats massa veckor innan hon kom dit så hon blir lite trött stackarn. men hon är söt ändå.

och imorgon har vi friluftsdag, hurra. not. dessutom vet jag inte när vi börjar. great. eller inte. tror det är 10, så jag kommer då, haha. så får dom skylla sig själva att dom inte lägger ut något på scoohsoft! men nu ska jag gå och dricka något. sjukt törstig. sen sova, tröööött.

snart sommarlov, snart sommarlov, snart sommarlov
. och på söndag måns med sara och carro :) stackars flis som inte kan komma :/ lider med dig sötnos.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0