skolavslutning och grönan

japp, igår var det skolavslutning och det var faktiskt riktigt mysigt. men lite sorligt att säga hejdå till alla såklart. men en del träffar man ju igen under sommaren ^^ men är nöjd med betygen iaf, höjde mig i 4 ämnen, varav två jag inte ens visste att vi haft den härterminen xD haha...

sen bestämde jag, flisan, elin, johanna, klara, tessi och gösta att vi skulle till grönan och fira lite ;) det var verkligen jättemysigt :D var där hela dagen, eller det var bara jag, gösta, tessi och johanna som stannade på kvällen men ändå. åkte typ extreme x antal gånger, haha. lite besatta är vi. middagen var massa mysig, satt typ och pratade hur länge som helst om allt och alla :) så det var en väldigt lyckad dag iaf. pallar inte med bilder här utan ni får helt enkelt kolla min bilddagbok.
slog dock i tummen och vet fan inte vad jag gjorde med den. den är typ dubbelt så stor som den andra nu men aja, är väl säkert någon stukning eller något, ont gör det iaf xD

men nu ska jag fixa mig och få tag i flisan, jag har sommarlov!

Kommentarer
Postat av: mams

vad har du för lösenord till din bilddagbok då?

2008-06-13 @ 22:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0