SPANIEN :)

moahaha. jag är i spanien. i marbella, och vi har massa varmt och massa sol. idag har jag bara badat solat och blivit brun. jag kommer vara lätt brunast på avslutningen. HAHA! och imorgon ska alla till skolan förutom jaag, som bara ska bada och sola meer! nu blir ni avundsjuka va? ;)

men tänkte bara skriva en liten snabb blogg och säga att jag överlevde flygresan och lite bilresa med. och btw är det massa fina blommor överallt och allt är liksom så sjukt sött! ni får lite bilder när jag tagit fler än dom jag tog idag. :) men pool precis utanför och 300m till stranden låter inte så fel va? tihi... och här ska jag vara till lördag. det är bra.

men nu KAN jag inte skriva mer för maries dator är helt knäpp, den gör inte alls som jag vill! skriver fel saker på fel ställen och backar helt plötsligt! dumma. lovar att komma med lite uppdateringar om marbella under veckan!
puss

Kommentarer
Postat av: Elin

Bara för att du lyxar dig medan vi måste jobba...bläää på dej

Fast åandra sidan så är det ju typ mellan 22- 30 grader här med :)Haha på dej!

kram E

2008-06-02 @ 21:28:15
URL: http://elisita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0