vem? jag?

va? vem kollar på fotbolls EM? inte jag väl? eller? JO! :O otroligt. Sverige - Grekland spelar ju nu, och är faktiskt så duktig att jag kollar på det. wow. ellerhur är ni imponerade?

så för första gången då, lite snabb fotbollsuppdatering. det ligger 0 -0. och så var det med det. haha xD nej men, sverige har varit bäst i den första halvleken, är paus nu. Chippen är bäst såklart. Enligt mig iaf. Henrick Larsson har missat massa bra skottchanser, så något direkt skott på mål för Sverige har det inte varit förutom Zlatans nick över målet. Grekland har haft en del farliga chanser ibland, men inte fått in bollen i målet.
Ellerhur lät jag nästan massa insatt, intresserad och proffisionell nu? Lite? Snääälla?

Shit, nu börjar snart andra halvlek! Måste gå, puss.

SLUTAR ÅTTAN OM TVÅ DAGAR! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0