blä på att vara sjuk

Det är sjukt tråkigt att vara sjuk. haha. men mår man inte bra så gör man inte, och då finns det inte så mycket att göra åt!

jag är alltså sjuk idag, allmänt snurrig och FRYSER OAVBRUTET. det är inte kul, det är kallt! ;) så idag har jag typ slappat, kollar på tigers film på tv IGEN (ja vet, jag är en nörd^^ ). men ior är ju så söt (: ooh, kom på att jag inte citerat honom än på bloggen ju. måste göras! så alltså, till iors ära:

Jag sjunker... såklart.

mihihi, så klockrent ju :) men nej, nu ska jag ta tag i livet ;) plugga på idrottsprovet jag har imorgon. för även om jag inte går till skolan, blir det nog att gå på provet.

Så ha det bra, en vecka kvar till påsklov! och sen prao! :)
Carro

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: kul att du är med och tävlar :)

2008-03-17 @ 22:58:40
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0