^^

Nu sitter jag i skolan, haha. Har typ sjukt lång rast... fast det har redan gått rätt lång tid :) Börjar med so 11.45 typ. Sen har vi masssa sega lektioner.... SO, matte, franska och spanska. Hoppas vi får tillbaka spanskaprovet idag. Blir så stressad annars, hehe...

Idag åker mamma bort till norge, hejdå (: men jag och marie får huset för oss själva (6) MOAHAHA! och dessutom ska jag spendera hela torsdag-söndag med bästavän, älskar dig btw <3 Och på lördag drar vi till intiman tillsammans med sara, carro och flisan och träffar måns, woooohooo! Den är ju så stor chans att man träffar honom liksom :) Då blir det ju exakt en vecka mellan vi såg honom! Tänkt på det harmy? ;)

Tihi, nu är jag ond och tvingar harmy att bestämma vad vi ska äta till middag ikväll (6) jag är elak, fast bara lite (A) men bläää, måste göra klart so-brevet idag också... men uppvärmingen är klar iaf. mycket tack vare sötnosen :)<3

ååh, jusste x) vi hade bild innan lunch och skulle typ rita något på samma sätt som en konstnär... vet inte vad den jag valde hette, men ritade massa fina gubbar. blev faktiskt ganska coolt, fast är inte klar ännu. bild kommer när den är helt klar :)

men nu ska jag gå och vara social med mina små kompisar ^^ btw så är flisan helt galen som kom till skolan efter att ha landat med flyget från thailand klockan halv sju imorse :O har hela dagen påpekat att hon borde gå hem, men hon vägrar. men hon är söt ändå :)

pusshej, hörs senare.... kanske x)
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0