lets dance i göteborg med björn (nästan)

Så var det klart! Tina och Tobias vann Lets Dance 2008! :D Helt rätt enligt mig, hon var sjukt duktig (:

är ju i göteborg nu då, kom typ idag klockan 17.... så himla skönt att flyga, tar liksom en timme och sen är man helt plötsligt i göteborg (: dessutom fick jag precis innan jag skulle åka new moon (fortsättningen till twiligt som jag, efter mycket protester, tillslut läste. och ja, jag är fast^^ )men bajs på den boken.  hemsk början. borde inte vara lagligt att börja boken så :O ytterligare detaljer ges inte ut till de glada människorna som fortfarande inte har läst det. (ja, harmy.. jag syftar på dig (6) ). 

btw saknar jag redan harmy... buhu. icke bra. men thank god för msn och sms (: annars vore jag typ DÖÖD. nää, DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖD. jaa, mer så ^^ men imorgon ska jag typ iaf. åka ut till stallet jag ska praoa på och kolla lite, tihi (: det blir roligt, men lite nervöst...

åh gud... hur fan kunde vi skicka med den låten? haha, ingen fattar typ nu, men en sak slog mig. x) vi gjorde en skiva alldeles själva till herr zelmerlöw igår. en blandskiva, minst sagt. en del riktigt töntiga låtar som typ spice girls, a-teens (marie) osv. och sen några bra vi vet att han gillar (: och så lite utifrån egen smak då. (: "Music For Måns" döptes den till, och han verkade glad och skrattade när han fick den iaf (: men hur sjutton tänkte vi liksom? självklart skulle vi ju skicka med lite björn gustafsson och vad tar vi då? jo, lyssna till ditt hjärta såklart. smart, inte. x) så tänker man liksom på refrängen.... hmm... "vi ska ligga med varandra, jag är kille du är tjej. så för fan ta dig samman, nu går du med hem till mig. vi ska ligga med varandra, jag är starkare än dig. sluta skriva sluta slå mig, sluta spruta pepparsprej".... ajdå... hehe... himla tur att vi ändå skrev att han INTE skulle ta låtarna seriöst x) det kan ju... missuppfattas en aning. men tror han tycker det är rätt kul... han vet ju iaf att vi inte är såna... typ x)

men nu ska jag läsa lite mer ur new moon och hoppas edward ångrar sig (: (mystisk som alltid) ;)
ha det bäst
carro

Kommentarer
Postat av: Harmony

Jag känner mig utpekad, haha!

2008-03-29 @ 00:38:35
URL: http://harmy.blogg.se
Postat av: mams

Har du läst New Moon hela natten???
Hur va stallet? Nyfiken!

2008-03-29 @ 11:41:06
Postat av: Carro

haha, nejdå. den är alldeles för deprimerande :O det var jättemysigt^^

2008-03-29 @ 23:37:06
URL: http://caarrroo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0