sjuk

Så stört att bli sjuk på en fredag... blä... Det gör det ju inte bättre att det var 14 mars heller - min och harmys halvårsdag. Tänk att det bara var ett halvår sen... Känns typ som vi minst känt varann i 2 år.. aja, älskar dig iaf :) <3

Så istället för att träffa harmy och möjligtvis empe igår så blev det helt enkelt att direkt efter skolan - då jag knappt kunde stå upp, allt snurrade - bege sig direkt hemåt och försöka äta något utan att spy. Mådde riktigt dåligt hela dagen, sov ganska mycket. Det ända som var lite kul var att Danny åkte ur Lets Dance igår. Lite skadeglad får man ju vara (6) Tur att min lilla grisbonde fick vara kvar iaf^^

Men idag känns det iaf lite bättre och det mästa av huvudvärken har försvunnit och jag har kunnat äta lite, vilket ju alltid är bra (: Har dock bara tagit det lugnt idag. Inte riktigt orkat göra något, i rädsla för att det ska bli värre igen. Men nu får vi se ikväll om jag ändå drar till odenplan, verkar inte riktigt så som det ser ut just nu. Det går typ inte ihop, pallar inte förklara allt, men vi får se... Det blir iaf. att kolla på Melodifestivalen. Själv hejar jag nog på Rongedal och Sanna :) Vem hejar ni på?

Ha en fortsatt bra lördag!
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0