skolan

blä, har lång rast i skolan nu. men mår typ sämst. jätteont i huvudet och alt snurrar lite då och då :S x) det blir nog att gå hem snart...

har iaf hunnit med att ha svenska - övade på nationella prov - och bild. där jag ritade klart mina gubbar (: nu ska dom bara färgläggas ^^ glömde dessvärre bort att ta kort.
btw. är ju inte flisan här idag så har ingen att ta ut min frustration på måns lills förhållande på ju x) men men... lyssnar i ren protest bara på timo idag och stirrar mordiskt på mobilen när måns dyker upp (A)

nej, nu ska jag lämna in ackord till mikas "ring ring" till musikläraren. ska spela den på uppspelet efter påsklovet och praon. :) sen ska jag ringa mamma och typ gå hem... orkar inte vara här längre. blir typ bara värre ju längre jag är här ju... blä.

ha de bra, skriver senare igen... antagligen iaf x)
carro

Kommentarer
Postat av: Carro

Stackars Carro :( Men jag älskar dig :) För jag är så jäkla bra! Så bra att jag kanske borde ligga med björn! hahaha. ja,så blir det! Harmy hälsar.

2008-03-20 @ 17:50:17
URL: http://caarrroo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0