tralala! :D

nu ska jag ta och berätta om igår då. kanske ge lite förklaring till glädjeinlägget igår x)

jo, men det började väl med att jag och harmy bestämde oss för att dra förbi intiman, ganska spontant sådär - båda fylldes med akut måns-längtan. så vi träffades snart på centralen och begav oss mot intiman, var kanske där 22.10 - just då allt folk började strömma ut (: aja, vi gick iaf. till sceningången istället för att hänge vid den vanliga, kändes liksom inte som om han skulle signera... det stod ju ingenting. (inte ens att måns var sjuk, woho!)

där var vi väl typ i 10min och turades om att springa och kolla vid den vanliga då och då x) men när typ tre personer kommit ut från sceningången så öppas dörren igen. och vem kommer inte ut om inte MÅNS? jo, där kommer han och jag och harmy typ dör. x) det tog ett antal sekunder innan jag fattade att det var han. ganska lång tid faktiskt x) inte förrän han började vandra mot sin bil, efter att ha lovat en liten flicka att komma tillbakla och ge henne en autograf (han skulle lämna sina blommor), som jag fattade att vi skulle snacka med honom snart. och då kan man väl säga att jag och harmy gick igång x) vi insåg nog det samtidigt typ x)

så när han hade lämnat blommorna och är på väg tillbaka så upptäcker han oss och ler stort. men går såklart fram till den lilla flickan som får sin autograf. snäll som alltid är han <3
SEN GÅR HAN FRAM TILL OSS OCH GER MIG EN KRAM OCH SÄGER HEJ - SJÄLVMANT! vi typ bara stod där ju! men han kände tydligen igen oss och gick fram utan att vi gjorde någonting. snacka om chock av förvåning och glädje!

sen snackade vi lite och månsan frågade hur det var och vi frågade honom om hans hjärnskakning och hur huvudet kändes. det kändes bra bra, men att han hade stukat foten nu. haha, klant. vår sjukt underbara klant!
sen frågade måns (!) om vi skulle ta foton, och vem säger nej till det liksom. så upp med kameran var det direkt :) harmy fick en liten mysstund när min kamera vägrade starta x) men sen så! lägger upp bilderna också :)

sen kom det typ en annan som ville ha autograf och han gav ju den såklart och hon som fick den berömde ju honom och han svarade lite halvintresserat. sen när hon fått autografen vände sig måns tillbaka till oss. liksom självmant den här gången också! vi gjorde ju ingenting då heller. utan han bara vände sig från henne till oss och fortsatte prata. <3 så fick man ju en autograf också, såklart^^ lägger upp en bild på den med :)

sen efter ett tag typ så skulle han ju gå, och det verkade som om han skulle "bara lämna" liksom. men nej, helt plötsligt så kramar han om mig och säger hejdå och att vi skulle ses snart. jajamen, we will ;) <3 sen bröt jag och harmy i princip ihop av allmän överglädje och lyckades väl precis samlas oss tillräckligt mycket för att inte se sjukt galna ut när måns körde förbi på väg hem x)

vi åkte hem till mig och hade det mys, kollade på harry potter - woho x) sen sprang vi väl runt rätt mycket i extas också, haha x) men det var iaf. en väldigt, väldigt lyckad dag med dom två finaste på denna planet :) <3
CMH FÖRALLTID! <3

och nu ska jag sova typ, haha. godnatt folket!
ha en bra måndag, som för mig dessvärre innebär slutet på sportlovet. :(
pusshej
/carro


harmy&måns<3 empe<3 <333


jag&måns<33
image10

Kommentarer
Postat av: Harmii

Man blir helt i extas bara av att läsa det där! iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih! CMH, det finns inget bättre =) och vår plan så (6) tack för världens bäst helg typ :)

2008-03-03 @ 00:28:39
URL: http://harmy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0