allt och ingenting, såklart

yeah, music is my drog. just nu iaf. (: speciellt simple plan, mika, måns och timo. just nu är det repeat på when i'm gone och my interpretation, hela tiden. omg vad dom låtarna är bra. man känner sig stark på något vis när man lyssnar på dom... det är bra det (:

så hemligheten med att fortsätta vara glad, vilket jag faktiskt är. moahaha. eller nåt. träffade matilda idag och snackade ett tag med henne också... sjukt länge sen ju. saknade tiden på hägerneholm massa då ju, men det var mysigt att prata om alla minnen (: saknade såklart santana massa också. undra om hon är såld och vart i så fall. life is moving on, and im sick. hurra. fast snart är jag frisk igen. och vaccineras ska jag imorgon.

okej, sorry, det här inlägget blev helt sjukt, men whatever. publicerar det ändå. och imorgon (om en halvtimme...) är det en vecka kvar till kungsan. bara en vecka! tihihi, och flisan är söt. och hennes hår är finast. även fast inte hon tycker det. men nu ska jag sluta skriva. blev en lite wierd inlägg, minst sagt. jag vill läsa. twilight. jag vill inte ha läst twilight än. blä för det. var glada alla som inte läst dom än. nu ska jag sova, eller läsa. no school for me tomorrow.
varför byter jag mellan engelska och svenska hela tiden? ingen aning faktiskt. skriver bara det som kommer upp i huvudet. xD leave the past in the past gonna find the future. i don't need a reason not to care what you say, or what happends in the end. för alla som inte fattade är det två fraser ur låtarna ovan nämnda. dom är bra. nu ska jag sluta på riktigt. grattis till alla som lyckats läsa hit ner och fattat något alls, you've done well.

how old are you?
seventeen.
and how long have you been seventeen?
a while...

okej, allvarligt. end of detta inlägg. det där kommer från twilight, såklart.
godnatt.

Kommentarer
Postat av: mams

jag lyckades! :-D

2008-05-08 @ 20:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0