bara för att jag suger på att uppdatera bloggen

yes, i do. and i'm proud of it. nästan iaf. det lät mycket coolare ;) men jaja, inte så mycket att skriva egentligen. valborg var riktigt mysigt (: och nu sitter jag här hos flisan då. och vad gör vi? knarkar måns "nya" låt. fast vi är så smarta så vi kommit på att det typ är en låt som skulle vart med på "Stand by for..." men inte kom med eller något :P den är iaf typ JÄTTEbra xD we love (: tycker han borde tagit med den istället för typ dreaming! men det blir väl att typ skrika på rix att han ska sjunga den xD inte för att han lär göra det, men försöka kan man alltid :D

aah, nötter är så sjukt underskattat. det är verkligen gott. varför äter inte fler människor det? mycket nyttigare än godis ju. bara nötter för min i en vecka framåt rån och med.... NU (hur bra det kommer gå är en annan sak...)
tihi, tretton dagar kvar till kungsan. åhååå :D jag och flisan har planerat en del, tihi. båda vi är ju "lediga" på onsdag då så då ska vi typ förbereda oss :D sen ska jag typ sova hos henne och sen på morronen bär det av mot kungsan och unge herr zelmerlöw ;)

och så får man ju se måns den 15 juni sen också, det är ju najs (: så det blir MINST 4 gånger under sommaren. blir ju självklart rix i göteborg också ;) typ tvinga med någon stackars kompis från praoen (: fast det är ju kul att träffas igen också. ska ju kanske se timo med henne också :D tihihi.

men nu ska vi typ guitar heeeeeroooo! YAAAY! haha :P ska bara lägga in videon med måns låt också :P
och jusste, här ska det införas "flisans dagliga ordvits". haha, dom är faktiskt roliga, så här kommer en:
Har du köpt en ny dammsugare?
Ja, den förra sög.

HAAAHAAAAAHAA!
det tyckte jag var kul (:

carro



älskar verkligen den låten. SÅ BRA! <3



HAHA! asså kolla på skägget från sidan asså. :P den här videon är typ asgammal,
jag vet. men asså han ser typ ut som en liten skogsgubbe eller grottmänniska xD
wannabe gubbe :D

Kommentarer
Postat av: Flisan

Hahaha! Bara för att mina ordvitsar äger. (a) HAHA, Måns är så jäkla rolig i sitt skägg och jag älskar låten så jäkla mkt. "MÅÅNS! SJUNG I CAN BE YOUR FRIEND!!!"

2008-05-03 @ 19:01:56
URL: http://fotbollsfjanten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0