biologi och soool

det är soligt idag med, massa sol. me like. och nu har jag suttit och pluggat biologi i typ en och en halv timme, både ute och inne. men känns wierd. liksom som att jag kan det men liksom kan inte förklara hur xD har ju ändå bara läst igenom det några gånger.. men ska plugga lite mer franska ikväll också och sen blir det sjukt mycket biologi, som btw handlar om blod, imorgon. asså just nu är det lite sjukt för jag känner typ för att plugga. skandal! eller känner för och känner för, men är liksom inte så att man börjar göra något annat hela tiden, som jag brukar, utan läser verkligen igenom och tänker på det. hoppas det lönar sig och att jag kommer ihåg något. (:

menmen, plugga kan man inte göra heeeela dagen. då dör jag. så någon som har lust att hitta på något ett litet tag runt tre, halv fyra sådär?^^ hör av er ;) eller så får man väl gå runt och se om man hittar den där extremt rika och snälla personen jag skrev om i förra inlägget xD inte troligt alls, men hoppas kan man ju alltid.
ha en bra dag alla underbaringar

åååh! kom på att jag ska göra en kopp chai nu, det är så fruktansvärt gott :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0