halsens tragiska död

japp... inne på fjärde dagen av halsont och det blir dessvärre bara sämre och sämre. irriterande. minst sagt. antagligen har jag väl halsfluss eller något annat trevligt. men imorse var det verkligen total katastrof. kunde verkligen inte svälja någonting och varje gång jag gjorde det kändes det som någon högg av mig halsen eller något sådär hemskt. inte så kul. och nu kommer jag ju inte vara frisk tills imorgon heller. antagligen inte iaf. och då äre ju hoppning på ridningen. jag vill hoppa. blä. dessutom kommer spanskaläraren bli vansinnig eftersom jag typ inte kommer på torsdagen heller, på spanskan asså... tror det var då jag och marie skulle vaccinera oss... typ tre :P

men men... går i princip på emser - det enda som jag kan äta som lindrar lite (: ät dom gott folk. dessutom är dom goda. annars är jag faktiskt glad. haha, typ tvärt emot massa annat folk som bara klagar på att ällt är deprimerande typ. tycker inte jag. haha xD im moving on, yay :D dessutom är det ju typ jätteskönt väder och kungsan om 9 dagar :D tur att jag inte fick det här en vecka senare iaf... :| för DÅ borde jag vara frisk iaf. komemr bli bäst med flisan 14-15 asså (: OMG vad jag längtar!

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! TWILIGHT-TRAILER HAR KOMMIT! den är typ BÄST. titta på den. gör det. annars missar ni något för all framtid - lovar (: och för dom som inte läst den ännu. vad väntar ni på!? lägger självklart upp videon här, så tryck nu bara på play (:

och nu ska jag titta på tv. haha. eller plugga franska... vet inte. kan typ allt. jaja, hoppas ni mår bättre än jag idag, jag är hungrig xD
/sjuk men glad carro (:



så sjukt bra asså... <3 ÅH EN BILD UPPLAGD NU OCKSÅ, kommer självklart också ;)

klicka på den (:

Kommentarer
Postat av: Flisan

Stackare! Men gött att du är glad iaf! Japp, 14-15 kommer rula. :D

2008-05-07 @ 16:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0