jason och måns

haha, jaa... det är mycket man kan hinna på tre dagar. bland annat sett/träffat jason mraz tre gånger och månsan två. lyckade dagar, minst sagt. behöver man säga att båda är typ så sjukt söta? man smälter verkligen haha. blev ju både jason och måns i kungsan. fan vilket drag på båda två. men måste nog säga att jasons im yours var bäst ändå (A) han är så jävla grym! sen vart det uppehåll på fredag, på jason signering på lördag, för att senare dra med carro till sommarkrysset och kolla på... JASON ;)  en ola i lila byxor fick man se också, haha. sen insåg vi att det var ju faktiskt måns sista footloose som spelades nu, och var tvungna att åka förbi intiman lite fort. och måns var så sjukt söt som vanligt. liksom, hade bråttom till taxin och folk drar i honom och säger att han måste gå. och vad gör han då? jo, går mot mig och carro och ba: vänta! jag MÅSTE bara hälsa på dom först! naaw, sötnos. snackade btw om kungsan, footloose då, och självklart jason innan han var tvungen att gå.. haha xD träffade dessutom joan och framförde att saknaden efter honom var stor på kungsan. jajamen... snabb resumé av dessa tre dagar alltså. orkar liksom inte gå in på detaljer. tog dock inte kort på månsan eftersom kameran dog på sommarkrysset. haha. menmen, kort har man tillräckligt med. (:
men som sagt, inte alls berättat hela sakerna, utan hände mycket mer än så! kolla även min bdb för lite bilder : cso.bilddagboken.se (:

men nu ska jag soooova. jag är trött. jag ska inte göra något allt imorgon hoppas jag! haha x) vill inte. måste dock skriva lite bokrecensioner. suck. sova till 14. då är jag nöjd. sen på måndag börjar helvetet :/
men som sagt, bedtime! godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0