kvällsdrama

jag och flisan var som sagt gaanska så trötta på kvällen och det märktes. vi hade just bestämt oss för att släcka efter en del skrattutbrott xD flisan är ju lite mörkrädd kanske ;)

Flis: Ska jag släcka?
Carro: Ja, gör det.
*flis släcker*
Flis: *panikslaget* Nej, herregud!
*tänder igen och ser sig skrämt omkring*
Carro: Men släck då, haha!
Flisan: Hmm, okejdå.
*släcker igen*
*carro gör "läskiga" ljud*
*flisan tänder igen*

Flis: Var det där du!?
Carro: HAHA, jaa!
Flis: okej... men kan vi inte öppna dörren lite mer så att det kommer in mer ljus?
Carro: Haha, visst.
*flisan öppnar dörren, kommer tillbaka*
Flis: Var är Leo?
Carro: Leo?
Flis: Min tiger! Var är han? Där! Åh, nu känns det mycket bättre.
*släcker ännu en gång*

och då fick det iaf vara släckt (; men dramat är inte över än xD

Carro: Asså... jag MÅSTE säga godnatt det sista jag säger innan jag somnar, okej?
Flis: HAHA, okej xD
Carro: Dåså... godnatt
Flis: Godnatt
Carro: Men vad fan! Jag måste säga sist också! Så säg inget nu, okej?
Flis: HAHAHA, okej då xD
Carro: Bra, godnatt.

och tro det eller ej så lyckades vi faktiskt somna utan att säga något mer sen (:
kvällsdrama utan dess like ;)

Kommentarer
Postat av: Flisan

HAHAHAHHA! LEO VAFAN ÄR DU?! ;o

2008-05-04 @ 11:23:03
Postat av: Kajsa

Hej!
Det skulle vara jätte snällt om du kunde gå in på min blogg och svara på 2 frågor. Jag behöver det till ett skolarbete.

Tack på förhand! =)

/Kajsa

2008-05-04 @ 11:25:11
URL: http://kajsaholm.blogg.se
Postat av: Hanna ^^

haha! jobbigt att va mörkrädd... ^^

2008-05-04 @ 11:31:23
URL: http://hannaofsweden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0