vad är det med mig?

det här är typ tredje inlägget på kort tid. varför bloggar jag så mycket? hmm, frågan är än så länge obesvarad (:
skulle egentligen bata klaga lite (A) så kan jag klaga åt flisan också (:
jag har ont i halsen. typ mycket ont. ibland iaf... sådär jobbigt när man sväljer. det är inte kul. massa blä. typ konstigt stel i nacken också. kan det höra ihop med halsen? hmm, mycket intressant fråga. kanske inte, men jag är trött och allmänt flummig. bevis på det är att jag just började skratta helt utan anledning. men det är väl bra? då måste man ju vara glad (:
och över till flisan. haha. var det kul`? nej, inte alls. men ändå x) flisan har också ont i nacken men även ryggen. haha, allt detta för ett tappert men totalt misslyckat försök att göra en bakåtvolt på studsmattan. och folk som säger att framåt är farligare... det är iaf mycket lättare (:

jag har sovmorgon på måndag, tror jag. min hals gör ont, ibland. ganska mycket ont, oftast.
att dra raka slutsatser alltså - nästan.

men nu verkar jag nog lite för psykiskt trött för att fortsätta skriva konstiga saker på min blogg x) dock inte alls fysiskt trött men det är en annan sak (;
godnatt (:
carro♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0