gymnasiemässan

jaa, förlåt att jag typ suger på att skriva men är rätt mycket just nu så orkar inte (A) hoho :) men nu så!
jaa igår var jag i alla fall på gymnasiemässan i älvsjö och det var faktiskt över förväntan (: trodde det skulle bli allmänt jobbigt och typ stökigt men gick med elin och tessi och fick faktiskt massa bra information! innan hade jag ju typ ingen aning om vad och var jag skulle gå men nu har jag typ bestämt mig för NV men med någon kul inriktning. så jag har hittat några skolor som verkade  toppen (:  så heja den! :D

och igår kom min sötnos harmy också :) eller min röda vampyrkanin som jag delar med edward - som ett  kärleksbarn, som hon nu också kallas haha xD men det var som alltid mysigt och vi åt pepparkaksdeg och kollade idol :) nörd på  oss! dock är ju lars ute  så det är lite synd men anyway :)

nu ska jag kolla intagningspoängen till de gymnasierna jag funderar på, pallar dock inte skriva vilka de är xD
haha  men have a good  day (:

Kommentarer
Postat av: Din röda vampyrkanin

hoho, vi har så kul så :D <3 I lööv you. And edward ;) Hoho, på torsdag är de bioooo :D:D

2008-11-16 @ 14:01:26
URL: http://harmy.blogg.se/
Postat av: Eve

Vad kul - låter som om du blev lite inspirerad - Lycka till!

Kramisar

2008-11-18 @ 19:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0