far away from the memories of the people who care if I live or die

Avslutningen i torsdags finns det inga ord för. Glädje, sorg, lättnad, depression, lycka och ångest. Allt blandat. Tror att hela kören grät på sista sången. Jag vet i alla fall att jag gjorde det. Och mycket mer senare också, kändes och känns helt sjukt att 9C2 inte finns längre. Fy, går inte att tänka på det utan att sakna allt så fruktansvärt mycket. 
Men bäst var ändå att Putte hade kavaj och att jag och Elin faktiskt fick "världens bästa godisblandning". Två kilo av den till och med.  

Kommentarer
Postat av: mams

två kilo och jag har inte fått en enda karamell - du kommer att bli sååå tjock!!!

2009-06-16 @ 23:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0