MUSE 24 OKTOBER <3

Hm ja, jag har i princip slutat blogga. Twittrar desto mer. Men tänkte bara uppdatera er om läger lite.
  • Jag mår bra och är nog lycklig. Vännerna är bäst, både nya och gamla. Och problemen är nästan borta, eller jag orkar i alla fall inte bry mig mer. Har dock lite beslutsångest.
  • Jag går ut nian på torsdag. Kan inte fatta det. Liksom jag behöver inte ens plugga mer om jag inte vill. Jag går ut grundskolan, och med jävligt bra betyg dessutom.
  • Sommaren verkar bli så, så bra. Känns helt underbart. Den inleds btw med hopptävling helgen efter skolavslutningen. Sedan blir det grymt mycket konserter och bland annat både göteborg och irland med Harmy.
  • På tal om konserter: JAG SKA SE MUSE 24 OKTOBER! Det är sanslöst. Sjukt taggad. Kommer bli bäst. Beställde biljetter idag :) Ska hämta dom snart tror jag.
  • Vi har besegrat Putte. Det är otroligt, men vi lyckades. Herregud.
  • Nu ska jag in till stan, eventuellt dra med en trevlig människa, för att lämna in mobilen på service (uppdatera programvara) och fixa present till Flisan idag. Ska till henne på kvällen nämligen.
Cheers!

Kommentarer
Postat av: guess who?

jag tror det blir en fin sommar :D för jag älskar dej

2009-06-05 @ 14:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0