Have I found you, or lost you?

Idag var det minsann träning  med ponnyn, skulle vart dressyr men blev lite hoppning (:
Är sjukt trött, överdrivet verkligen. Har lust att bara krypa ner i sängen och sova. Länge. Men imorgon bär det av till Eskilstuna, det blir nog bra ^^

Nu ska jag hitta på något roligt att göra, får inte sova än.  Tänkte egentligen bara lägga upp en liten dikt jag skrev för ett tag sen men som Patrik inte gett tillbaka förrän igår. Och juste, fick 10/10 på mitt muntliga nationella i svenska också  :D Betyder att jag antagligen kommer få MVG på nationella totalt och då blir han tvungen att höja mig till sommaren! Goodbye VG+! Kom just på att jag behöver komma på något att hålla tal om nu... hmm. Orkar inte xD
Här kommer dikten i alla fall:

Att sträva efter något,
så omöjligt att få.
Att känna sig otillräcklig,
men fortsätta ändå.

Att på vägen till målet,
glömma allt det andra.
Det som ger glädje,
men som man aldrig slutar klandra.

Att bara se det man vill,
och inte det man behöver.
Att aldrig uppnå lycka,
när tankarna tar över.

Vet inte, men jag tror jag gillar den :) Sen om alla andra  ens fattar den skiter jag i xD

Kommentarer
Postat av: mams

jättefin dikt Carro, men jag fattar inte riktigt vers 2, det där med klandra...

2009-03-23 @ 11:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0