Hej techno?

Sitter här och lyssnar lite på måns nya skiva och herregud. Det är en blandning av r'n'b, techno och pop. Låter exakt som allt annat. Suck. Några låter duger dock.

Annars har jag varit extremt duktig, eller för att var jag då, idag. Nämligen pluggat i hela två timmar! Nästan rekord! Skrev klart det sista på mitt geografiarbete som nu också är skickat till mig xD Haha, glömde visst det  i förrgår (A) Kemin har också tagit lite tid eftersom jag har prov imorgon. Finns dock  inte så mycket att plugga på, fattar man så fattar man xD

Idag började våra muntliga nationella prov i svenska. Var bara 6st som skulle göra idag men jag var så säker på att jag skulle få gå idag, så typiskt Patrik. Och vem ropas upp först om inte jag? ;) Vi blev sen indelade två och två, jag kom med Sofia W. Sen fick man höra en text, gå  ut ur rummet med sin "partner" och Patrik och diskutera. Gick ganska bra tror jag, vi fick igång en bra diskussion i alla fall^^ Får veta vad han satt på det imorgon.. Usch.

Nu ska jag få lite fritid och snart kolla på TV! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är illa, men bra ibland. man måste bara ta chocken först :D

du är duktig du!

2009-03-18 @ 20:35:07
Postat av: mams

har du måns nya skiva, eller var kan man lyssna?

2009-03-20 @ 12:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0