just because i'm losing, doesn't mean i'm lost

Idag har jag varit massa duktig och pluggat spanska. Lite motiverad blev jag i alla fall när jag fick reda på att det gått sjukt bra på franskaprovet också.  Yay! Även diskussioner om sommaren med Harmy gjorde mig glad. It's gonna be the one!
En ny design till bloggen är smått påbörjad! Lite trött på den här nu, men svårt att hinna med. Måste ju bli bra också. Suck. 
Idag har jag varit på jakt efter Hurtful, försökte nämligen lägga in den i mobilen imorse men det gick typ inte. Var därför tvungen att lyssna på radion hela dagen  men nej den hade inte lust att komma på typ 5 timmar. Däremot kom EMD typ 10 gånger. Hurra.  Not.  Fick i alla fall lyssna på den tillslut sen när jag tvingade sofia att ladda ner den (6)
Juste, bloggdesignen var det... Lär inte blir klar idag, men håll ögonen öppna den här veckan i alla fall!

Kommentarer
Postat av: harmy

Sommarsommarsommar!

<3

2009-03-11 @ 11:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0