our time is running out

allmän update om dagen nu då. i punkform ;)
  • Att hinna med 2 skriftliga förhör, ett grupparbete + sammanfattning på tre sidor om det, redovisning, plugga på andras sammanfattningar och prov på en månad är omöjligt. Det kommer aldrig gå.
  • Kemin är tråkig. Och lång. Vi vill ha tillbaka Maria men det får vi inte.
  • Matteprovet gick bra, fick resultatet tillbaka idag. Skönt.
  • Våra lärare kan bilda en egen svampbob-serie. Vi har Bläckvard, Svampbob, Patrik, Gary, Cindy, krabban och den dumma lilla saken som alltid försöker sno ett recept. Bra va?
  • Hela klassen har lite småångest  över att vi snart får tillbaka våra nationella prov i svenska.
  • Ponnyn var superduktig idag. Hon är typ helt förändrad på en vecka,  det är massa roligt.
  • Franskan kommer gå åt helvete eftersom jag inte har börjat plugga än och vi har prov på torsdag. Dessutom har  vi en skitsvår text som inte den andra gruppen har.  Grr.
  • Vi har något tråkigt studiebesök på torsdag som tydligen håller på till halv sex. Lyckades dock övertyga Patrik att  jag fick gå typ fyra så att jag ska hinna till hoppningen. Lyckades också tjata mig till kompledigt även fast jag bara är där hälften av tiden ^^
  • Jag ska göra Afrikaförhöret imorgon istället för på torsdag eftersom jag behöver koncentrera mig på franskan på onsdagen. Hurra.
  • Jag blir galen när jag tänker på att jag bara har typ tre månader kvar i den här skolan och med klassen. Kommer sakna alla så överdrivet mycket. Samtidigt kan jag inte sluta räkna ner dagarna tills jag får veta om jag preliminärt kommit in på Bollerup, om en månad alltså. 
Nu är jag trött och borde plugga franska men jag orkar inte. Räcker väl med att plugga en dag? (A)

Kommentarer
Postat av: mams

kemi är kul <3<3<3

2009-03-06 @ 12:10:01
Postat av: Gösta Bergman

Du fåår inte flytta till skåne, jag binder fast dig runt ett träd!

2009-03-07 @ 14:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0