Rolig stalltjänst?

Sitter här på rummet nu just tillbakakommen efter frukosten och väntsar på bussen som avgår 07.45 mot en.. getgård! Haha.

Igår hade vi bara profil hela dagen, som varje torsdag. Alltså en väldigt trevlig dag. Dessutom hade jag och Frida antagligen den roligaste lektionen hittills, stalltjänsten! Och nej, själva utförandet av stalltjänsten är inte alltid så kul (även fast vi bara fick ta in hästar och fodra idag) men oj så roligt man kan ha med våra två lärare! Vi sprang alltså runt och var sjukt flummiga, vilket i princip innebär att slå ena läraren med en sopkvast på rumpan och försöka kratta den andras hår, fast han hade inget.. :( Skrattade nog i alla fall typ oavbrutet den lektionen och båda lärarna var med på det så :) Fast vi var faktiskt jätteduktiga med fölen (Y)

Men nu ska jag kolla lite annat på datorn och välja kläder ;) I eftermiddag bär det av till Göteborg!

Kommentarer
Postat av: mams

jag undrar: hur luktade getgården? och vad ska du göra på Flyinge? och kommer du hem nästa helg? puss<3

2009-10-02 @ 11:19:07
Postat av: carro

men sluta skriva frågor här jag kan ju inte svara på allt i inläggen och orkar verkligen inte kommentera svar så du får fråga på ngt annat sätt :D

2009-10-02 @ 14:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0