bollerup

Har inget att göra just nu så kände för att skriva lite i bloggen för första gången sedan jag typ slutade nian...? Jaja, jag är såklart på bollerup, sjukt bra hittills och alla är så snälla så. Nästan i alla fall. Börjar egentligen 10 idag men släppte ut Victorias häst Spot i regnet klockan halv åtta så nu sitter jag mest och gör ingenting. Min kära roomie Nelly har begett sig till tandläkaren men vid kvart över 9 ska ja knacka på hos Michaela så vi kan gå och äta underbar frukost :D Mums.

Angående Michaela så ska troligen jag hon och några andra tillbringa helgen hos henne i Kristianstad! Mysigt. Fast det är inte helt klart än men om det inte blir något med det så åker jag nog hem :) Får veta idag.

I helgen fick jag besök av min älskade familj som kom ner hit för att både fira mig och titta på bolle. Hade en toppenhelg och det var så skönt att bara umgås med familjen ett tag. Kände att jag behövde det. Blev även firad här på skolan igår med cupcakes som emelie bakat och skönsång! :)

Nu ska jag fortsätta med mitt ingentingande. Har massa ont i huvudet idag så får se hur det blir. Ska i alla fall börja gå till skolan men kanske går hem till lunch. Hoppas ni mår bättre där hemma, saknar er alla så mycket!

Kommentarer
Postat av: mams

krya på dig älskade barn! och tack för en fantastisk helg!!! saknar dig <3

2009-09-28 @ 09:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0