fullt fart

Inser inte egentligen förrän nu hur mycket jag egentligen göra på dagarna. Klockan är liksom över åtta och jag har knappt suttit still i en minut. Dagen har mest bestått av hästen, skola, äta, mer skola, mer mat (<3), hästen igen och nu har jag precis varit på ett möte om Flyinge Breeders, där jag ska jobba om två veckor som funktionär :) Ingen ro och ingen rast, men jag har det ganska bra ändå.

I övrig har det väll inte hänt så mycket mer idag, vi har massa läxa i både franska och engelska till imorgon så det ska jag nog snart sätta igång med. Eller nej, antagligen inte. Blir nog snarare att jag springer ner till de andra på modulen för nu ringde just Hanna och sa att hon är klar med hästen. Vilket påminner mig om att jag måste ut till stallet igen för att ge Spot mat!

Hörs senare ikväll eller imorgon!


Kommentarer
Postat av: mams

Ja, det låter verkligen som full fart! Kul med Flyinge-jobbet - var ligger det? Får du betalt?

Marie har flyttat in med din soffa och har fått det fint, nu är det bara jag kvar! puss & kram söta barn

2009-09-30 @ 17:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0