trötter

Jag är massa trött, så blir nog ett lite kort inlägg idag, för sen ska jag sova (!)

Dagen har varit ganska bra trots franskan. Ovanligt rolig lektion, ville faktiskt inte bara försvinna från jordens yta hela tiden. Kanske kan vara för att jag hela tiden hade i bakhuvudet att jag inte kommer ha franska på typ två veckor eftersom läraren (hemska Åsa) åker till Paris nästa vecka och sen veckan efter det ska jag ju vara på Flyinge :)

Efter lektionerna bar det direkt av till Spot där jag fick skynda mig för att hinna med allt på 30 minuter för att sedan titta på när vår skola spelade fotboll mot Skurup! Vi vann alla fyra matcher, moahahha. Dock gick jag efter typ 10 minuter för jag lovade Hanna att rida hennes häst Corne eftersom hon inte orkade och jag ändå inte skulle rida Spot idag. Gick sådär i början för han är svår men skitbra i slutet så det var roligt. Victoria kom även tillbaka hit idag så det var trevligt att träffa henne igen och både skönt och synd att jag inte behöver ha hand om Spot längre.

Men nu ska jag och Nelly upp och stjäla något gott från någon på vinden, hihi. Tyckte jag skymtade ett par solbullar förut nämligen! (Och här säger dom inte heller solbullar, nej. Suck)
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: mams

"fick" ni några bullar?

2009-10-02 @ 11:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0